Nieuws & Blog

Branding, Storytelling en Experience Marketing nieuws en blogs van Brandstax. Vragen of opmerkingen? 

✉️  hallo@brandstax.nl 
19/04/2021
Social Selling, maar dan echt.

Niet onder de indruk van je social selling activiteiten? Wat had je anders verwacht, met zo’n snelle-jelle, gladjakkerige actie, die net als de andere gladjakkers met templates en automation tools op de meest sales-y manier irrelevante berichten door de strot van iedereen probeert te duwen.

Breng het social aspect terug in je activiteiten en verbeter je resultaten met deze tips.

Lees verder
16/04/2021
DISC: Welke kleur heeft jouw persoonlijkheid?

DISC staat voor Dominant, Invloedrijk, Stabiel en Consciëntieus. Deze vier hoofdcategorieën (lees: persoonlijkheden) hebben ook een eigen kleur. Rood hoort bij Dominant en geel bij Invloedrijk. Stabiel en Consciëntieus zijn, respectievelijk, groen en blauw. Iedereen is een beetje van alles, maar iedereen heeft ook één dominante kleur. Voor mij is dat dus rood.

Zo gebruik je DISC om beter samen te werken met je collega's, leveranciers en klanten.

Lees verder
11/03/2021
Helpen is hip: clout chasers in crisistijd

Volgens Abigail, oprichter van Brandstax, is het simpel: "Mijn antwoord in het kort: Speel geen redder in nood voor de likes. De clout chasers - merken die meeliften op de hype voor persoonlijk gewin - lopen snel genoeg tegen de lamp."

Lees verder
23/02/2021
Er bestaat geen blauwdruk voor brand building

Volgens Abigail, oprichter van Brandstax, is het simpel: "Je merk is in beginsel de collectieve perceptie van mensen, zowel binnen als buiten je organisatie. En voor mensen en hun perceptie bestaat geen formule; het wordt gevormd door het persoonlijke referentiekader en beïnvloed door de culturele en sociaal-maatschappelijke context. Je kunt perceptie wel sturen en dat is waar brand building om gaat."

Lees verder
22/02/2021
Een sterk merk begint bij jezelf

Een sterk merk begint bij een leider met ballen. Laat jij je van de wijs brengen door een leuk idee van de CEO? Of houd jij vast aan jouw uitgestippelde koers? Het begint bij verantwoordelijk durven pakken. Abigail geeft je 3 tips om de marketingleider met ballen te worden voor jouw organisatie.

Lees verder
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram